Un altfel de blog -bucuria de a iubi

Un altfel de blog -bucuria de a iubi

duminică, 2 ianuarie 2011

Dragi copii luati aminte


Darul imediat


Uneori Dumnezeu răspunde imediat la rugăciune, alteori, nu. Depinde de cât ceri, cum ceri, ce ceri şi pentru ce ceri; dacă ceri pe cele bune sau pe cele rele.... Iată o întâmplare relevantă.

Într-o biserică goală doi oameni se rugau cu voce tare la Dumnezeu să le dea bani pentru nevoile lor.

Unul se ruga astfel: Doamne dă-mi şi mie câţiva lei ca să-mi iau o pâine şi câţiva cartofi!

Altul se ruga aşa: Doamne dă-mi şi mie o sută de milioane să încep o afacere grozavă!

Primul continuă: Doamne dă-mi şi mie câţiva lei...

Celălalt, enervat, scoase din buzunar câţiva lei... îi dă săracului şi-i spune: Na, tine câţiva lei şi nu mai face gălăgie; lasă-l pe Dumnezeu să se concentreze pe problemă mea!

Săracul a mulţumit lui Dumnezeu şi celui care l-a miluit şi a plecat liniştit, pentru că a obţinut ceea ce a cerut. Celălalt, probabil, se mai roagă şi acum…

De aici se vede cine a fost ascultat mai repede de Sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu