Un altfel de blog -bucuria de a iubi

Un altfel de blog -bucuria de a iubi

marți, 4 ianuarie 2011

Iar cand Dumnezeu inchide o usa, El deschide o fereastra..

Boboteaza (Botezul Domnului) este o manifestare a celor trei Persoane ale Treimii: Fiul se boteaza in Iordan de catre Ioan, Spiritul Sfant se coboara asupra lui Iisus in chip de porumbel, iar Tatal din cer Il declara ca fiind Fiul sau.

Cand Dumnezeu inchide o usa, El deschide o fereastra

Uneori cuvintele raman intre cer si pamant, pentru ca ingerii sunt atat de aproape, incat nu ii mai auzim. Si ne este atat de greu sa ne mai ascultam chiar si pentru o clipa, pentru ca ne ascultam doar gandurile …

“Iarta-ma!!! Te iubesc! Sufletul meu, iarta-ma, te iubesc!” … stiu ca spunand aceste cuvinte in cateva secunde vor curge lacrimi din suflet, cele mai pure lacrimi… Imi doresc ca acele lacrimi sa aiba puteri magice, sa aiba puterea de a sterge toata durerea din suflet! Si ceva se schimba, in acel moment, o alta privire, o usurare… Am constientizat profund durerea, in cele mai diverse forme ale ei, din momentul in care am inceput sa fac terapie, ma gandeam ca nu sunt pregatita, ca nu am experienta maestrilor mei, insa ceva mai presus decat mine mi-a dat curaj, rabdare si intelegere. Minte, trup si spirit fiecare separat si toate impreuna. Atat de complexa aceasta minune a Creatiei, Omul!

Sufletul sufera si se fragmenteaza, iar fiecare parte, poarta o rana care daca nu se va vindeca in timp va crea nefericirea si nu se va putea vindeca … decat constientizand iubirea ….. iertand. Pentru ca iubirea face minuni, dar iertarea vindeca.

Iar cand Dumnezeu inchide o usa, El deschide o fereastra..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu